klantenservice 084-8708883

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Steeds meer mensen doen hun inkopen via Internet. Het is veilig en comfortabel, je hebt een ruime keuze, de internetwinkel is altijd open en het is heel eenvoudig.  Volg de stappen zoals hieronder beschreven en je zal zien: Straks kan jij het ook! 
    1. Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op de winkelwagenknop  
    2. Je kunt nu « Verder Winkelen » of « Naar je Winkelmandje »  
    3. Ben je klaar met shoppen, ga dan naar je Winkelmandje.  
    4. Heb je alles correct ingevuld, klik dan op de button « Ga door naar afrekenen »  
    5. Nu kom je op de afrekenen pagina, hierin kun je kiezen of je een account wilt aanmaken, of een eenmalige aankoop doet. Een account heeft meer voordelen, je adresgegevens kun je dan de volgende keer weer gebruiken, en je kunt dan gebruik maken van de extra voordeel acties welke een gastaccount niet heeft. Uw gegevens blijven prive.  
    6. Vul uw juiste adres gegevens in (Wij zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste adres gegevens.)  
    7. Daarna kies uw betaalwijze. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze, kan je nu je betaling afhandelen.
    * Is een artikel van jouw keuze onverhoopt toch niet op voorraad, dan informeren we je z.s.m. hierover. Heeft u geen e-mail ontvangen binnen 24 uur neem dan contact op met de klantenservice (info@mistiek.nl)
Verzendkosten

De verzendkosten van € 6,95 worden bij het totaalbedrag van uw bestelling opgeteld. Bestellingen met een waarde van boven € 50 euro worden altijd verzekerd en aangetekend verzonden.

 

Verzendinformatie

Op het moment dat wij uw bestelling ontvangen, wordt deze met de grootste zorg in behandeling genomen. Wij zenden uw bestelling naar het door u gekozen afleveradres.

Leveringen vinden binnen 1-3 werkdagen na ontvangst en betaling van uw bestelling plaats. Mocht het product op dit moment niet voorradig zijn, of niet leverbaar dan ontvangt u van ons binnen 48 uur daarover per e-mail bericht. Wij werken met de vervoerders van DPD en Post NL. Indien uw bestelling in delen komt ontvangt u hierover bericht.

 

Producten retour sturen

  • Wij maken u erop attent dat de volgende artikelen niet retour worden geaccepteerd.
  • Producten welke zijn ingeseald. Ongeacht of de verzegeling is verbroken
  • Producten die uit Hygiënische reden niet retour kunnen (Lingerie/ondergoed/kostuums/*of indien vermeld bij het product.)
  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
  • Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.\
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mistiek.nl 
  • Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Betaalmogelijkheden in onze webshop

Ideal betaling
Privacy

Wij (het team van Mistiek) hechten grote waarde aan het beschermen en waarborgen van uw privacy.De persoonlijke informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

 

Account voordelen

Snel en eenvoudig inloggen met je eigen aangemaakte wachtwoord.
Adresgegevens die in het systeem staan, hoef je niet iedere keer opnieuw in te voeren.
U kunt u inschrijven voor e-mail voordeel.
U kunt uw eigen persoonlijke wensenlijst maken.

Contact

  • 084 - 8708883
  • info@mistiek.nl
  • KVK nummer : 57330867
  • BTW nummer : NL200808746B01
  • J.H.M. Kerssemakerslaan 22
  • 5583 EJ Waalre (Geen bezoeksadres)